{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 31 Dec 2018
Youtube的世界,真係包羅萬有,雖則大家會話Youtube屬於後生的世界,就講食,除咗睇香港劣食教母帶你去乜乜乜之外,其實都仲有好多嘢可以睇,不論是最正路又權威嘅Bon Appétit,教你野外煮靚扒嘅Almazan Kitchen,仲有這位印度Cooking Grandma。
呢位煮得一手好菜嘅Grandma 名為 Karre Mastanamma ,佢嘅乖孫就將佢煮嘢食嘅過程拍低再放上youtube,製作頻道 "Country Foods",點知爆紅,依家已經有126萬followers,不過不過呢位Cooking Grandma上個星期一就在自己的村莊以107歲高齡逝世。
尤其是用好多鄉間嘅材料同煮法,睇落好似好raw好原始,廚具簡單,煮親都係用柴火,不過做嘅過程同成品都有板有眼,就好似用西瓜煮雞一道菜,已經贏得唔少網友掌聲,更加令世界各地嘅廚師同食客都留意佢嘅頻道。

婆婆早年的生活其實不太美滿,22歲丈夫去世,更失去了4個兒女,晚年成名,本身更有機會和孫兒開設餐廳,不過未能成事。


婆婆願安息。



睇返婆婆煮的一手好餸:
https://www.youtube.com/channel/UCKEPJo5eTHbKDgHxvUSR9Jw
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023