{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Feb 2019
點解會出現一個專為富豪渡假的地方?咁當然因為初初嚟渡假嘅,不外乎億萬富豪或者荷里活名人囉,好似美國億萬富豪Jeffrey Soffer、美國名嘴Oprah Winfrey,還有電影《Fast & Furious》影星 Ludacris ,都選擇呢度,呢個可能細南丫島小小,位於斐濟嘅私人海島兼渡假村Laucala,是富豪級別的世外桃源。
Laucala Island於斐濟太平洋群島一個佔地3,200英畝的私人島嶼上,八成土地為森林和紅樹林,坐落在椰子園、沙灘、綠松石潟湖、富饒的山脈,25座私人度假別墅全集中在東岸,基礎房型也超過300平方米,房型有獨霸山頭的高山莊園、隱匿懸崖上的清幽豪華山屋、自帶大片私人海灘別墅、置於甲板上的巨型水屋,間間都豪到無言。島主更聘用超過350名員工,並規定同時段最多只招待72名客人,保證員工與賓客比例全球最高的頂級服務標準。

前任島主是《福布斯》雜誌創辦人的兒子Malcolm Forbes,1972年用咗2年時間開始成立島上的一切,到現任島主則是Red Bull老闆Dietrich Mateschitz當年用7800萬收購,咁你就明啦?最近更進行過小型翻新,由國際著名室內設計公司Lynne Hunt London,將奢華提升到另一層次,又能融入斐濟島的自然環境。



除了房間已經是極多樣化,每一間餐廳基本都獨一無二,沙灘一間無阻隔睇夕陽嘅The Beach bar、俯瞰著太平洋Rock Lounge,甚至自設特別設計的陰陽床(Yin & Yang beds)的The Seagrass Restaurant,間間都係酒店級FineDining 級別,採用來自島上有機香草園及農場的新鮮食材炮製佳餚。Laucala Island 進行各種的戶外活動,當中包括騎馬、浮潛、垂釣及烹飪班同埋標準18洞高爾夫錦標賽級別的球場,是名副其實的伊甸園。
不過講到最特別,一定要提這個由著名豪華潛艇設計師Graham Hawkes設計,設計過《007》的潛艇,價值170萬美元的DeepFlight Super Falcon「超級飛鷹號」潛艇,形狀似飛機,最深潛到一百二十米看珊瑚,兩個座位的圓頂觀景窗,可以360度慢遊太平洋,全世界酒店只有這兒有此服務。
最後你會問,咁幾錢一晚呀?最平嗰隻Villa 每晚 盛惠 $6000美金,都唔算好貴姐,做富豪閒閒地都當係散字啦。

Laucala Island

網址:www.laucala.com



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023