{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 11 Mar 2019
現年56歲的意國鬼才廚神Massimo Bottura,活躍國際廚壇,自己本身已經有世界最佳餐廳名銜,又為奢侈品開餐廳,更致力推廣「惜食文化」。近排又有新搞作,今次聯合蘇格蘭威士忌大廠The Dalmore推出新酒!
這位現年56歲意國大廚Massimo Bottura永遠走在最前,除了在上年成功為主理的餐廳Osteria Francescana奪得歐洲最佳餐廳,還有在美國四個城市等地推行「惜食文化」的"Food for Soul" 計劃,之前更傳出Bottura將會同佢老婆一齊開設只得12間房的旅店(搞咁多瓣?)
今次兩強聯手,找來蘇威The Dalmore,推出一支49年蘇格蘭單一麥芽威士忌 Dalmore L’Anima Aged 49 Years,名為"L’Anima",在意大利文中解作「靈魂」,調和舊波本桶、雪莉桶和陳年砵酒桶三桶之美。將會在稍後在蘇富比進行拍賣,為自己的Food for Soul 計劃籌款,從各地城市的餐廳收集多餘食材,烹煮食物給當地露宿者享用,對廚房以外的世界都極為關心。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023