{ SKIP }
文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 17 May 2019
銅鑼灣『別天神』拉麵講真久唔久都會食一食,九州博多風拉麵,幼麵身加豬骨湯底點都係穩打之作,作為一支公。最近你可能多咗一個原因去食,就係拉麵店最近聯乘幪面超人推出限定贈品,真心想要個碗!

『別天神』今年為了慶祝開店6周年紀念,推出了一系列的昭和及平成幪面超人精美贈品

今次系列主題贈品共有九款,由『別天神』獨家推出,並選用了於昭和年代最為經典之一的幪面超人 1號 及平成時代極受歡迎的幪面超人 555 及幪面超人 Build 為主角,其日本風格及細緻的精美度絕對令「拉打迷」流晒口水。



由即日起至9月30日,顧客凡於香港任何『別天神』分店惠顧任何單點拉麵或拉麵套餐,集齊對應印花數量,即可在換領期內獲得幪面超人高質獨家精美贈品乙份。



No. 01 美濃燒拉麵碗 (日本製)

日本製高質陶瓷拉麵碗,印有幪面超人1號在煙霧迷漫的富士山下使出雷霆一擊的「拉打Kick」。

換購方法:30個印花或4個印花+$248



No. 02 高溫瓷拉麵碗

超重量的幪面超人 555高溫瓷拉麵碗,其黑白色調配搭極具深厚感覺!

換購方式:20個印花或4個印花+$148



No. 03 日本傳統圍裙 (日本製)

日本製的日式傳統圍裙,在腰間位置印有幪面超人變身腰帶的圖案,讓粉絲們在綁緊圍裙準備下廚時,絕對會忍不住大叫一聲「HenShin」!

(分別有幪面超人1號、555及立體圖案其3款)

換購方式:30 個印花或4個印花 + $248



No. 04 高級瓷拉麵湯匙

高質瓷拉麵湯匙,在正面及背面分別印有幪面超人及別天神圖案,兩款湯匙更是與美濃燒拉麵碗(幪面超人1號)和高溫瓷拉麵碗(幪面超人555)配對,絕對要集齊一套!

換購方式: 8個印花或4個印花 + $38



No. 06 幪面超人 1號 Tee

以特級綿打造的幪面超人 1號 Tee,舒適透氣,正面更印有了幪面超人 1號 的標誌性紅色頸巾!

換購方式: 20個印花或4個印花+$148



博多拉麵別天神(銅鑼灣分店)

推廣日期:即日起至9月30日

地址:銅鑼灣告士打道277號地下3A號舖

電話:34882693



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023