{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 02 Jul 2019

由諫山創創作嘅漫畫《進擊的巨人》從2009年開始漫畫連載,於2013年動畫化。開季動畫劇情嘅神秘感及畫面嘅精緻度,更被網民譽為神作之一,令《進擊的巨人》紅遍全球。更於2015年推岀真人版電影。

2013年至今,《進擊的巨人》已推岀三季動畫,第三季更分別由兩部分組成,分別係2018年及2019年上映,就係上星期日630日第三季最後一集亦播映完畢,係粉絲們期待之際,就係同一日《進擊的巨人》動畫官方就係Twitter迅速釋出最新一季嘅預告片段,透露第四季將會係《進擊的巨人》最後一季(The Final Season),至於上映日期便會係2020年嘅秋季推岀。

另外連載中嘅漫畫版《進擊的巨人》嘅劇情亦步入尾聲,預告片段釋出後令不少網民猜測動漫雙版可能將會同步完結,令不少網民感到不捨。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024