文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON November 14, 2019 3:05 pm
【串流開戰】迪士尼+串流開業首日吸1000萬用戶股價破紀錄上升

迪士尼(Walt Disney)昨日係美國股價大升 7.32% 收報148.72 美元,締造股價歷史新高 成為近日道瓊斯工業指數成份股中表現最優秀嘅股票。 股價大升嘅原因在於迪士尼宣佈,全新串流影視業務Disney+ 正式啟動後,一日內有 1,000 萬人訂閱,遠優於華爾街市場預期。迪士尼plus串流服務第一日上市就已經成為netflix可怕嘅對手。 同日Netflix股價下跌3%收283.11美元,網上串流影視競爭大戰已經正式開始,目前 Netflix 的美國用戶約為 6,100 萬人,海外用戶為 9,800 萬人。而Disney+ 暫時只在美國、加拿大、荷蘭推出服務,未來幾個月將拓展至其他國家。蘋果apple tv+亦已經準備就緒,混戰之下,來年今日到底串流影視業界鹿死誰手將會是有趣的觀望。



迪士尼plus首日訂購人數達到一千萬遠優於華爾街預期。迪士尼目標 5 年間用戶增至 6,000~9,000 萬人,根據市場預測,如果繼續以現行嘅增長速度嚟睇,2 年就可達標。迪士尼手握有無可比擬的影視內容和巨大的品牌和配銷實力,讓迪士尼串流服務在首日就成了 Netflix 對手。

當然啦除咗股價實際嚟睇,Disney+ 開播首日有出現不同技術問題,例如影片播放速度緩慢、用戶可能出現程式不穩彈出等等,當日時間稍晚先慢慢修復bugs。雖然如此,當地用家仍然熱烈訂閱。Disney+ 提供 7 日免費試閱,過後每個月 6.99 美元。另外,美國Verizon 無線網路的部分用戶,可以免費收看 Disney+ 一年。所以實際上暫時不確定 Disney+ 的 1,000 萬用戶中,有幾多會成為付費訂閱用戶,市場嘅嘢數就照入股價就照升。

大家都知道,串流媒體業界將爆發激戰,蘋果和迪士尼的串流影音平台,都係 11 月於美國當地啟動,定價都低過 Netflix。蘋果 Apple TV+ 每月 4.99 美元,迪士尼每月 6.99 美元,Netflix 美國用戶的基本方案為每月 8.99 美元。據Netflix 執行長 Reed Hastings 係9 月 20 日表示,該公司過去 10 年與許多人競爭,但是 11 月起將進入全球串流新世代,肯定會有艱苦競賽。

未來香港用戶亦都可以通過串流觀看迪士尼plus嘅頻道,香港作為亞太區市場,推出時間將會係 2020 至 2021 年度之間,暫時未有實際推出日期。香港人對迪士尼英雄電影嘅熱愛程度以及迪士尼影視作品嘅數量同噱頭睇來, 迪士尼plus進軍香港嘅時候會引發一個訂閱熱潮。