{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 03 Aug 2018

唔講唔覺,一講好覺!原來港股不知不覺已由年初高位33000點,跌下跌下跌到近來的28000點爭持,足足唔見左5000點!股王騰訊都跌穿$360這個重要支持位!相信近幾個月,不少股民已經坐了貨成蟹民,目前可能不知怎算好,咁下一步應該點做呢?

貨少又輕傷

如果去年至今年初已經賺左一大筆,目前只有少量新買進資金坐貨中,相信資金壓力並不大。

既然如此,不妨考慮繼續少注出擊,始終大市跌了一浸,壞消息滿天飛,說不定會出現強力反彈,但在中美貿易戰陰霾底下,還是小心為妙,別心急大注撈貨。

重貨幸好輕傷

重貨而輕傷,即是早前撈底的策略有誤,幸而並非在年初高位追貨,目前就算入多左貨也蝕得唔多。

這個時候,就要看看自己的信心,如果經過一番研究仍然對後市強烈看好,就毋須急於跌少少就止蝕離場,但穩陣起見也務必久不久再檢視市場訊息,看看對後市看法有否新改變。而即使依然強烈睇好,也要為自己定下底線,一旦跌穿底線,就要承認自己睇錯市,止蝕後重新部署。

貨少但係好傷

不慎在133000點時入了貨者,以為大市回完會升番,結果跌到今時今日,造成重傷,幸好貨量不高,性命得保。

這情況下,似乎不是諗止蝕或溝貨的問題,皆因止蝕良機已錯過,目前是重傷中,而貿然溝貨的話,再跌就會變成重貨兼重傷。因此,現在應集中研究出錯的原因。為什麼會在高位時做羊群入市呢?如果沒法想清楚犯了甚麼錯,下次又會成為接火棒的受害者了。

重貨兼且係重傷

最悲慘者,一定是重貨又重傷者,在高位重槌出擊,沒料到大市無啦啦跌了5000點!

別為自己的錯而自責,這刻最緊要是想想下一步如何走,應否止蝕是非常關鍵的問題。請細心諗清楚,自己承受資金壓力的能力有幾大,如果抗壓力強,就算再跌都不會影響生活,可選擇止蝕部份,拿回一些資金作對沖,大市再跌的話,對沖可減輕損失,重拾升軌的話,蟹貨也得到紓緩。

但抗壓力弱者,每日見大市跌一跌就嚇到魂飛魄散,最好先止蝕離場,有幾多執番幾多,然後遠離股市一段時間,冷靜過後重新學習,再以小注試水溫,慢慢累積能力及經驗,終有一天打番場翻身仗。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023