{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 10 Aug 2018

金錢,對於不同性格的人,有截然不同的想法。有人視錢財如命根,亦有人視錢財如糞土。雖然好難一概而論對或錯,但有些搵錢、使錢的觀念,則放諸四海都必定是錯,如果你都有這些想法,請盡快糾正過來!

使錢係人生最快樂的事

使錢,不外乎是購買心頭好、享受好服務,使人開心乃是正常,但如果人生只得使錢的時候才感到快樂與滿足,則是大錯特錯。因為尋開心的途徑多的是,其實利用使錢來獲取快樂,最當中最差勁的途徑,使錢只會帶來極短暫歡愉,而且不當地使錢隨時有手尾跟,所以別當使錢是人生的快樂泉源,與家人、朋友相聚是更加開心的事。

爭卡數都冇咩所謂

信用卡好使好用,已成為都市人必備用品。但有些人總是簽了卡卻不會每月還清,因為想預留多點現金在手,以防一旦緊急要用錢時仍有餘錢可用。但留低緊急錢的方法,應是每月出糧就要儲起一筆,反而以為爭住卡數先而不想用盡現金尚還,才是最愚蠢的做法,因為卡數利息將會蠶食你所有資產,愈爭得耐愈死得慘。

搵夠我就會停,做些想做的事

不少人會跟自己許下承諾,只要搏殺幾年,搵到足夠的金錢,就可以無後顧之憂,之後可以做多些其他事,例如做運動、遠遊、追尋夢想、拍拖等。但是,錢其實永遠嫌不夠,愈搵得多只會愈想搵更多,所以別抱持搵夠才做其他事的心態,搵錢與做想做的事,是沒有抵觸的。

我咁大過,點會唔識理財?

人大了,就以為自己思想也會成熟了,知識與經驗也多了,但很多事情其實是需要認真學習才會學懂,理財就是最典型例子。識搵錢不代表識理財,很多人對理財一窺不通,使錢、儲錢、省錢、投資等,全無概念,如果自知不足去學,那還好,最敝很多人以為自己識理財,結果胡亂使錢,又不去未雨綢繆,老來過著潦倒生活。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023