{ SKIP }
文:MenClub 玄火  圖:互聯網
POSTED ON 23 Oct 2018

香港人最鍾意旅遊,大把人一年去幾次,秋意濃,冬漸至,係時候計劃聖誕旅程,又或讀者們早已訂好機票同酒店。冬季旅遊,滑雪係其中一個選項,內地為了迎接2022年冬奧會,滑雪場呢幾年爆炸式增長,但開業易守業難,隱藏伏位多不勝數!

踏雪尋金

日韓係港人滑雪首選國家,但隨著內地滑雪場愈開愈多,遲少少搭直通車就可以玩雪,廣州花都萬達茂滑雪場擬於20196月開張,總面積75000平方米,年初會內部試運,初次造雪需時80日。冬奧會將於4年後首次在中國舉行,各城鎮為配合國策,早已加速推進冰雪產業發展,除了東北三省之外,內部城市也會分一杯羹。

千禧年前後,滑雪行業正式在中國落地,10多年過去,內地正迎接「雪兒潮」大爆發,大型滑雪場由過往只設兒童玩樂區,逐漸改為新增兒童專用雪道,每逢學校假期,500600名學童排長龍學滑雪,不再奇怪。運動是國策一部份,國家贏得冬奧主辦權,父母識時務自然會讓細路哥,由學打網球、桌球、高球、乒球改為踏雪尋「金」。

人才不足

冰雪產業有人氣欠人才,以前嘅運動員一係頂唔住轉行,有成績就被收歸國養,教練嘅數量追唔上需求,教練費每小時由數十元飆升至150元人民幣以上,外籍教練更以倍數上升,節日往往full booking,預約趁早。東北三省嘅遊牧人不願過着飄泊生活,改為教人滑雪,每月平均賺到約6000元人民幣以上,收入比大學生更有錢途。

不過,呢行旺丁唔旺財,滑雪場老闆至今有苦自己知,擁有20條以上雪道嘅場地,全年成本逾億人民幣,包括長期造雪、維修、養活數百人團隊等,但滑雪高峰時間每年只有幾個月。3億人冰雪夢,飲頭啖湯係歐美品牌,最大塊肥豬肉被其他人分了,自己人只能賺血汗錢。

冷帽上陣

內地雪場奇招盡出,每到冬季就派出比堅尼美少女上陣,以少布博大利, 但問題係滑雪場管理經驗不足,經常出事故曾經有女孩滑雪時沒戴保護裝備,頭部受重創離世,家長和雪場被判共同承擔法律責任。內地雪場仍會出現奇景,例如說,小孩戴冷帽滑雪,父母為拍攝千金同公子,舉起相機站在滑道尾端,妄顧自己同其他人安全。

改革開放咁多年,內地辦事作風始終如一,管理、制度百病叢生,信阿爺嘅民企輸多贏少,賺大錢又隨時被強制入黨。幻覺幻覺,嚇唔我島,明日大愚咁偉大,應該開心啲睇呢件事,反正香港沉降,官員嘅大陸化所作所為,基本上同內地無分別,現在雪場之亂,正好是未來預言書。島吧,島吧,人生難免經歷苦痛掙扎,2022年冬奧會結束後,就係明日大愚嘅願景,唔使等廿年!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023