{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 26 Oct 2018

時代不斷進步,各行各業也在與時並進,所以,員工的技能、思維與態度,也必須要轉變,才會有出路。當然,勤奮、主動、細心,是恆久不變的,但要在今時今日的職場突圍而出,就要具備廿一世紀人才必要的技能。

熟悉並善用網絡與科技

在科技世界橫行無忌的年代,你可以不懂得寫程式、寫apps,但必須要識得善用社交媒體來宣傳與推廣、用雲端儲存作資源分享、用apps增加效率,簡單講,唔識發明唔係大問題,但一定要識得用,如果仲停留係九十年代只懂電郵、excelpowerpoint,一定不足以應付今日科技的應用。

一係極致一係通識

平凡員工的通病,就是其工作能力可以輕易被取替,在時刻幻變的社會,一個沒有獨特技能的員工是沒有運行的。所以,一係成為一個單一技能的超級專才,將一項技術做到極致,成為專家、藝術家,沒有人可以取代,否則就要做一個通才,喜愛學習新知識,使自己未必樣樣精,但要樣樣都識,才能應付各種新挑戰。

擁有創意思維

以往做員工,最重要做好份內事,再慢慢累積經驗,就可以逐步升職加薪,攀上事業階梯。但今時今日,社會、經濟環境日日在變,公司要大展拳腳免被市場淘汰,需要員工擁有創意思維,為公司發展帶來新元素,所以,默默耕耘式的工作態度已沒法為公司及自己增值,員工要擁有開放思維,敢創新,才能為公司尋找多元出路,自己才有望跳升。

敢於挑戰權威

作為員工,總會認為上司能力較高,想法較全面,否則都唔會做到上司吧。但其實上司都有其盲點,其意見及方向未必全對,尤其是在日新月異的網絡潮流,上司都未必有這種觸覺緊貼社會熱話。故此,員工如果認為上司的方向不合時宜,就要勇於提出意見反對,一個開明及有料的上司,絕對樂於聆聽員工意見。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023