{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 14 Nov 2018

成世人流流長,總會遇到幾個衰上司。跟著個衰上司工作,就算本來都幾鍾意份工,都可以因為一粒老鼠屎而慘被染污。要踢走衰上司是困難的事,大部份員工只能選擇離開,如果你都遇到有以下行為的上司,就祝你好運了。

一言堂

身為上司,無疑能力比下屬強,但每個人都有其才能,上司亦未必張張刀都一樣利,下屬的意見或睇法有時是好過上司的。但衰上司最怕失威,在下屬面前承認對方的想法比自己好,實在難落台,因此,他們會以上司官威壓下屬,一定要下屬聽自己講,最後苦了下屬之餘,件事又做得唔好,是雙輸。

勁卸膞

下屬做錯,上司一定責無旁貸,之所以球隊輸波,要炒都是炒教練。但衰上司不但不會為下屬擔當,甚至想盡方法卸責,將錯事全卸在下屬身上,讓自己脫身。就算冇錯事出現,衰上司都會將工作盡量卸給下屬去做,下屬晚晚OT,衰上司則一早放工happy hour

欠領導

上司其中一項主要工作就是導團隊工作,讓每位員工發揮所長,做好每項工作。但衰上司欠缺領導才能,不會做統籌,不會教導員工如何認付問題,令員工無所適從,遇到挑戰也只得自己摸著石頭過河去解決。

冇交帶

唔識帶隊都算,作為稱職員工,大不了自己搞掂,最敝衰上司有時連交帶都冇,接到工作自己唔做,又唔交俾下屬去做,等到其他部門同事走來追工作進度,下屬被問到口啞啞,然後無啦啦要加班做!

阻上位

要幫手補鑊都算,有料員工有傑出的工作表現,理應值得被提升,成為上司領導團隊,但衰上司就最怕叻員工上位,頂替了自己的位置,但自己又沒有再升一級,咁咪無位企?要維持上司的現狀,唯有唔俾機會下屬上啦!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023