{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 04 Jan 2019

不善忘的股民,應該仲記得2018年初港股創歷史新高33000點,市場一片歌舞昇平,豈料最安全的時候才是最危險的時候,港股其後跌足一整年,來到2019年只得番25000點!買股票要成功賺錢,唔通真係咁難?其實又唔係,試下回歸基本三招!

賺一兩次大錢,然後不再踏足股市

蝕多少次錢、蝕多大的錢,一切也不緊要,因為如果你有能力食出一兩舖大四喜、大三元,就咩都賺番晒!所以,如果幸運地博中了一兩舖大,賺取了可觀的回報,切記切記從此不再踏足股市半步,好好鎖定手頭上的利潤,讓自己成功在股海中賺錢。

因為,股市專收叻仔,當你賺了幾次大錢,以為自己好醒,可以舖舖都食大茶飯,通常就是輸盡身家之時。在股市中賺到大錢,絕非你投資功力出眾,九成九都係運氣使然,難得時來運到,記得要割禾青呀!

努力學習,維持長期有錢賺

但是,如果期望自己行好運一舖賺盡,倒不如腳踏實地,認真學習理財投資,學習如股神巴菲特般,做多贏多輸少,長期獲取盈利。沒錯,要投資致富,真正可行的做法,是做到長期獲利,十次出手,起碼要有五次或以上賺錢,最好是有七至八次,如果有九次的話,就已經是高級投資者了。至於如何做到長賺長有,當然是要經過不斷實戰及學習,令到每次出手,都是勝率高於五成。

注意風險,永遠保存資金

賺錢次數多於蝕錢,只是賺錢第一步,更重要是做到第二步:永遠保存資金!沒錯,這是老掉牙卻又非常正確的道理,只要蝕錢次數與金額,永遠比賺錢少,那財富就能穩步累積起來。因為不論你是股神或股魔,總不能十次出手,次次都賺,就算這十次賺了,下一個十次也不一定全賺。

謹記在蝕錢的時候,盡量減少虧損,不要將所賺的,甚至是原本的資金,因為一次偶然蝕錢而全數蝕掉,這樣才真正立於不敗之地。在不斷正增長之下,就算需時較長,也能慢慢將財富累積。所以,在每次出手之前,也必須要再三提醒自己,保住資金的重要性,蝕錢時要果斷止蝕啊!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023