{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 18 Jan 2019

羅致光局長的「當大家都120歲時,60歲才算是中年。」偉論,確實是對大家的當頭棒喝,原來60都仲有大把世界呀!既然60不過是中年的年紀,咁大家真係要好好延長青春期,要勁過局長,令自己60都咁仲係咁青春!

尋求新挑戰

有否發覺,年青時咩都夠膽死,玩要玩要X GAME,又勇於參加比賽,工作做得悶就走出來創業。但當人大了,生活漸安穩,顧慮漸多,就開始船頭驚鬼船尾驚賊,對所有新事物都耍手擰頭,只想每件事都盡在掌握之中,令身心也變得蒼老。要保持青春,最佳辦法是無間斷尋求新挑戰,學習新事物,刺激腦部思考,想老都幾難。

與年青人為伍

想年青,最直接做法梗係埋年青人堆啦。年青人喜歡甚麼、年青人潮興甚麼、年青人講甚麼食甚麼想甚麼,與他們做好友,從他們的日常生活中找回今日年青人的生活習慣,最好衣著也保持年青,別覺得自己老了就要穿得成熟,點解60唔可以變韓仔先?要別人覺得你年青,先要自己唔好認老。

離開單身

有否發覺,單身人士比起有愛侶的人,較為容易變老?因為單身人士生活較為單調,對生命的追求不足,但有愛情滋潤者,經常為了讓對方快樂而激發新思維,而且兩人一起生活到某些階段,就要思考、計劃及追求新目標,例如要準備結婚,之後要計劃生小朋友等,人生路較為豐富多變,有助維持年青的感覺。

聽高官講話

一個人變老,因為他對身邊事物提不起興趣,沒有喜也沒有惡,心裡那團火早早熄滅,準備入土為安。要給生活帶點火氣,最簡單直接做法就梗係聽下高官的說話,真係鑊鑊新鮮鑊鑊金,愈聽愈令人火滾,睇下維園阿伯中氣十足,就知道這個方法幾咁有效。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023