{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 22 Feb 2019

每隔一段時間,網上就流傳有新娘子要求親友蒞臨飲宴時,要做足人情數目,如果自問沒有能力俾得足,不如不到,以免新人蝕錢埋單。這些刻薄要求只會惹來網民圍插,如果新人擺酒宴請親朋,真係想慳錢,不如靠自己好過求人啦。

同事多請無妨

情侶結婚,如果雙方都在大公司工作,或經常與不同部門同事合作,人脈應該有番咁上下廣闊,結婚擺酒此等喜事,在公在私也實在要和同事分享,好讓日後合作時更暢順。但大部份同事其實屬點頭之交,請飲純粹禮貌,對方都未必真係想來慶賀,因此,同事收帖多半會選擇只做人情而不來飲宴,收帖唔來公價人情大約300元,這300元可真是淨袋,十分化算!

揀大時大節擺酒

物價上漲,家陣無論酒店或酒樓擺酒,見得下人大概一萬元一席,一席十二位,每位賓客俾人情公價800元都要蝕,仲未計加一。換句說話,擺酒請客,除非對方好好朋友,出手疏爽,否則係請多一個就蝕多一個。所以,選日子擺酒時,不妨揀選如情人節、聖誕節、母親節等節日,既可增添浪漫氣氛,又可給不太熟絡但又不得不請的同事、朋友一個不能來的好藉口,少點不相熟的親友來飲,但人情則可以照袋呢。

老細上司不能不請

同事朋友俾人情,俾盡都係公價加友情價,多極有限,要從人情賺錢,就必須多請比自己高級的主管、上司、老細。作為上司,面子份上,出手一定要俾普通同事多,這是上司應有的風範,老細級別更加出手闊綽,就算唔黎都要俾四位數才似樣啦。

無魚翅夠環保

以往擺婚宴請客,必須要有魚翅才顯得主人家有禮貌,但今時今日環保二字當頭,無翅婚宴才是大勢所趨。無翅不但有助保環海洋生物,價格也一定比有翅婚宴低,但賓客俾人情則不會因為有翅無翅而調整,變相新人可減輕擺酒成本。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023