{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 11 Mar 2019

Z世代,即19952000年後出生的年輕一代,逐漸走出校園步入社會工作。有求職網站調查指,Z世代求職時,除了人人都視為最重要的薪金之外,排第二位的是work-life balance。又係既,有幾多打工仔真係做緊自己感興趣的工作?唔講心,就梗係講金、講生活啦。咁除此之外,Z世代打工還求甚麼呢?

事業發展機會

根據求職網站的調查,Z世代都會緊張事業發展機會。請留意,是事業發展機會,並非晉升機會,代表Z世代求職時不求在同一間公司打一世工,而是視每一間公司為自己發展事業的踏腳石,適當時候就要跳槽爭取更好待遇。

五天工作

既然Z世代追求work-life balance,相信五天工作係必然之選吧。廿年前的打工生涯,大部份公司都要員工在星期六返半日,如果有長短周(即隔周六開工半日)已經開心到不得了,一個月有兩個星期六不用返工,已心滿意足。

OT補水 / 補假

有時候趕死線,或遇上旺季,一日做足89個鐘,都真係做唔晒,OT係在所難免。但有錢使得鬼推磨,如果公司有OT補水或補假,相信Z世代都不會太計較。

公司位置交通方便

唔好以為公司地點冇所謂,你試過每日來回花三小時在交通上,就明白這種苦況。除非公司與自己屋企很相近,否則Z世代都希望公司在旺區如中環、尖沙咀、旺角等,一來交通便利,更重要是放工去玩夠晒方便。

舒適工作空間

有誰想每日都擠在窄少、污濁的空間工作?日日返工都想拿拿臨放工啦。寬敞、清潔的工作環境其實十分重要,Z世代會更樂意留在辦公室工作。

任飲任食pantry

唔好睇少pantry,這是員工充電、休息的場所,如果有大量飲品如咖啡、茶、汽水,以及無盡的零食、餅乾、杯麵供應,在辛苦工作之餘真係有點安慰。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023