{ SKIP }
文:MenClub 玄火  圖:互聯網
POSTED ON 09 Jul 2019

香港地做男人,志願唔再係讀好啲書、搵份好工同孝順好品,而係搵個好老婆。好老婆唔需要天使臉孔、魔鬼身材(有就錦上添花),但要賢良淑德、性格溫柔,最好有少少家底,禮金象徵式,唔使諗上車。成功嘅男人背後,一定有個成功嘅老婆,一定係,除非唔係!

初戀開花結果

利物浦守護神Alisson Becker喜事連連,家庭迎來新成員後,隨即在美洲國家盃8強救出12碼,最終僅失一球,帶領主辦國巴西奪標。佢在球場上獲獎無數,情場上卻是從一而終,與初戀情人拜堂成親,Natalia Loewe唔係歌手、演員或模特兒,而是執業醫生Natalia Loewe,完全顛覆外界對巴西球星的風流印象。

生於巴西南部的Alisson,父親是地產經紀,背景中產,與哥哥相差6年,小時候同樣加入國際體育會的青年軍。兩兄弟一樣擔任門將,有次藉哥哥受傷而成為正選,2013年完成處子作,兼且進步神速,2015年從前輩迪達手中奪去一號球衣,教識徒弟無師父。純愛比名與利早一步降臨,他升呢上一隊前一年,在朋友聚會上邂逅小兩歲的醫學院學生Natalia3年後兩人結婚。

揀醫生慳一筆

彼時,妻子仍是脆卜卜的「學生妹」。 有個好老婆,真係贏一世,擁有長長黑色秀髮的Natalia,樣貌娟好,勝在夠天然,身材唔輸蝕,最重要是性格溫和,就算夫婿做唔到球星,兩口子也不用為生活擔憂。2016年,Alisson轉戰意甲,Natalia畢業幾個月後前往羅馬,團圓後丈夫表現龍精虎猛,相信甚少受傷也同「私人醫生」有關。

20174月,千金Helena降生,妻子也沒放棄從醫,Alisson話:「邊日唔舒服,隨時都有人服務,娶醫生肯定比模特兒更佳!」房門內有沒有制服誘惑?只有天知地知Alisson知。27歲的Alisson破紀錄加盟紅軍後,全家順理成章搬到英國,兒子Matteo亦在今年6月出生,加上兩口子形象健康,今年雙雙起成為世界衛生組織的健康大使,果然是修身齊家平天下。

已婚男收入高

研究顯示*,筍盤都是人家的,有根有據。統計發現status是已婚的男性,平均薪資比非已婚男性高6.8%。有錢自然有女人,也許是男人最常有的看法,但這研究結果卻是恰恰相反,結婚3年以內的男性,人工溢價並不明顯;結婚3年之後,男性的人工增長會愈來愈高。

老婆的質素就是關鍵所在,高收入和高學歷的妻子產生「相夫效應」,使丈夫由男孩變男人,變得更好,收入更高。獨L要突破戀人未滿,友達以上,就要記住經典美劇《Friends》這一幕,JoeyRoss說:「你跟Rachel之間,等到這麼久才行動,現在你已經在朋友圈了,假如你不再行動,你會永遠被困在朋友圈!」

*華南師範大學經濟學論文《好男人都結婚了嗎?——我國男性工資婚姻溢價形成機制》

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023