{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jul 2019

十個打工仔,有九個都係為生活而工作,無論工作幾咁苦悶、上司幾咁衰、公司幾咁刻薄,打工仔都會照忍。但香港人實在忍得太耐了,既然今時今日大家都肯行出來爭取公義,打工仔係咪都係時候要行出來爭取番自己的人生呢?

我同公司高層政治立場不同

很多普羅大眾打工仔都會說自己不理政治,只想搵食,但事實證明了你不搞政治,政治都會以不同形式找上門,可能某一天你會發現你老細或上司,與你的政治立場各走極端,為他效勞實在生不如死,如其日日在公司聽他的連篇廢話,自己要掩耳盜鈴地工作,何不灑脫地一走了之,痛快的和他割蓆?

我唔想再啞忍人渣公司

以往,很多打工仔為生活真係可以咩都啞忍,晚晚超時OT、人工有減冇加、遲一分鐘扣人工、被上司當工人咁用等等等等,打工仔唔敢出聲,又唔敢離開,怕經濟環境差,好難搵到另一份工。但香港人實在被剝削夠了,唔出聲只會俾人踩上心口,面對不公平的現象,反抗不來,也不要助長啊!

我想全身投入去做更有意義的事

近兩個月,相信很多打工仔都沒法全心全意工作,輕微者會經常留意社交網絡,希望獲取第一手資訊,更投入的甚至會經常請假,親身參予每一次活動,盡自己每一分力。既然早已將個人利益放下,對工作失去了熱誠,不如暫且放下俗世的價值,全心全意全力為歷史幹一番大業,起碼令自己將來不會後悔沒有去做。

我唔想浪費時間再做些無謂事

或者仍然有很多人未必好熱衷於政治活動,但經過這兩個月的思考,相信大家都應該認同,人生唔應該再浪費時間做不值得做的事。十個打工仔,點解九個做得不開心?因為他們在浪費時間做些不感興趣的事,不如跟自己坦白一次,忠於自己一次,不要被世俗枷鎖綁住,隨心的離開,尋找自己真正的方向。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023