{ SKIP }
文:MenClub 玄火  圖:互聯網
POSTED ON 06 Aug 2019

呢個時候,全城彌漫著濃烈的火藥味,人心撕裂前所未見,精神難以集中...今日不欲再說沉重的話,只想分享輕鬆一點的話題,那是一個發生在20年前關於利物浦的笑話。

法國左閘

話說199911月,一個存心整蠱的網民無厘頭,在阿仙奴論壇發發一則「轉會消息」,然後離奇獲得整個英國的傳媒關注,連利物浦粉絲也信以為真,事件主角叫Didier Baptiste,據說他是效力「摩納哥」的左閘,亦是前法國U21代表。問題是,世界上根本無呢個人,紅軍史上也沒簽過呢個人。

世界新聞報

笑話不是老作,Baptiste的的確確是左閘,但卻是天空電視《Dream Team》劇集的虛構角色,人家由古代穿越到現代,他卻由劇集穿越到現實。20117月壽終正寢的《世界新聞報》,一度是英國最強小報,當年與傳統大報《泰晤士報》等,均有報道呢單流到出水的假新聞。

收費熱線

點解嘅?點解嘅?點解嘅?假新聞原來今日先有,但當年發生的原因大概同資訊唔流通有關。互聯網在20年前仍處於起步期,維基百科面世的一年是2001年,Facebook2004年出現,YouTube誕生的年份是2005年,可想而知,一個人要獲得真相也不容易。當年,英國記者要花60便士,致電官方熱線查詢真偽,惟唔係人人會咁做。

兵工廠介入

說回劇集發展下去,Baptiste正在與Harchester United對話,告知對方「收到法國名帥的斟介」,當被問到是侯利亞抑或雲加時,他只是一笑置之。隨後《世界新聞報》披露「獨家」猛料,紅軍將以350萬鎊轉會費簽下「假人」,更聲稱與兵工廠拗手瓜,撰文者Mike Dunn寫道:「他是紅軍防線的完美新援。」吓?真係嚇一跳,然後得啖笑。

煲劇投入

三人成虎,流料散播之後,利記將帥信到十足十,直至《Dream Team》發言人現身否認,證實「有人煲劇太投入」,以致真假難分。弔詭的是,Baptiste在劇集中也拒絕利物浦同阿仙奴邀請,講心唔講金,留隊上陣44場,射入5球,卻在季尾因打假波而離隊。呢個左閘在護級大戰故意操刀12碼宴客,結果被炒魷魚,佢會後悔無加盟利記嗎?嗱,資訊流通真係好事,也是香港最強優勢,否則我們早已被CCTVB洗腦了。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023