{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 20 Aug 2019

勇武衝擊被指暴力,百萬人和平遊行又被漠視,這個困局似乎尚未有出路。但長此下去,對香港始終無益,如果想來想去都想唔到好辦法,不如試下行偏方,用奇謀妙計來突破這個死局,大家有沒有好方法呢?

搵靚女madam溶化示威男怒火

在男性居多兼且多數是年輕一輩的示威者群中,如果對面盡皆是粗獷型大叔警察,目露凶光、面目猙獰,就算對方甚麼都不做,只係見到樣子都足以令人氣憤萬千。相反,如果對面是樣子甜美、笑容燦爛的可人兒madam,隨時可化怒火為愛火。日前單單一位白衫madam的出現,已讓網民瘋狂追隨其IG,足可見靚女madam的作用。試幻想,一班漂亮的madam穿上整齊制服站在你面,畫面幾咁吸引。

馬拉松式隻揪隻

還記得警方曾經出產一位撩人隻揪的勇武警員嗎?雖然他的語氣、態度囂張,惹起公憤,但細心一想,其方法未必冇可取之處。既然雙方各持己見,掌權者又不肯坐低好聲好氣和示威者傾談以達成共識,或者痛痛快快來一場決鬥,也未嘗不可。不過,如果要決鬥,雙方必須要在公平、公正及公開的場合進行,雙方都要放低槍、鐵通、磚、雷射筆等武器,赤手空拳來一場比武,一個接一個,撐警者幾十萬大軍可加入政權一方,和二百萬和理非與勇武者逐一比拚,看看誰笑到最後。

球場踢場波一決勝負

如果嫌馬拉松式決鬥有排搞,又太過血腥,咁不如將政治融入體育,以全球最受歡迎的足球作為較技渠道,雙方精挑細選十一位球員加七位後備,摘個吉日在香港大球場來一場90分鐘比賽,打和立即射十二碼,敗方必須要接受勝方的說話,不得異議。不過,搵邊個做球證,可能有排爭拗。

全港大辯論

政治問題,政治解決,其實最好方法都係雙方在談判桌上解決。既然大家都覺得真理在自己手,對方的都是歪理,咁不如來個全港大辯論,逐個議題互相闡述立場及意見,再互相質詢,再由全港市民一人一票定輸贏,以理服眾!

傑克

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023