{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 05 Oct 2018

自上一季Lebron James與Thom Browne的合作,於季後賽穿上Thom Browne西裝作客,殺出一條運動+時尚時裝合作企劃出來。而在足球界方面,西甲球隊巴塞隆拿就同Thom Browne簽訂三年合作關係,而早前巴塞搭飛機出發往倫敦出戰歐聯對熱刺的賽事時,大家見慣見熟的巴塞球員好似美斯、蘇亞雷斯、古天奴等均穿上Thom Browne西裝搭飛機前往倫敦,比起平時著polo加棉褲,全隊波著Thom Browne西裝,又確實有強隊嘅氣勢!

響眾多球員中,大家嘅焦點當然落喺美斯身上。相比起203cm高嘅大帝Lebron,身高得170cm嘅美斯著上Thom Browne,沒有LbJ那種強壯的氣勢,多返少少溫文爾雅的感覺,真係各花入各眼。

雖然巴西球員古天奴Coutinho都唔算高,但樣貌比較似model樣嘅佢穿上Thom Browne,又幾有說服力。

而今次Thom Browne為巴塞提供嘅標準灰西裝,每套總值4220英鎊,唔知大家睇完巴塞球員,會唔會直線影響到Thom Browne銷量呢?

巴塞隆拿 x Thom Browne 服裝

西裝︰£1,950
領呔︰£200
恤衫︰£370
冷衫︰£750
皮鞋︰£950

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024