{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 08 Oct 2018

呢幾個星期有關Converses嘅潮流新聞可謂一浪接一浪,而且每一個浪都唔係小兒科!首先有同經典日牌X-LARGE聯名嘅 100 SLIP HI 鞋款,低調將 X-LARGE 嘅猿人 Logo 植入星章當中,且以防水料打造;其次就有同 Converse 好好朋友嘅 JW Anderson 宣佈以毛氈面料作鞋身材料,部分配色更以三色組合撞色作設計嘅 Converse x JW Anderson Felt 系列。

當然最為香港各方潮人吹捧嘅,就係繼 "The TEN" 系列後,Off-White 再次同 Converse 聯手打造嘅 Off-White™ x Converse Chuck 70。上次就以透明面料作設計重心,今次就回歸 Off-White 老本行——以其標誌性嘅警告用斜間作重點,放喺中底上。前後兩對嘅共通點除咗同樣出自 Vilgil 手筆外,仲有一樣就係都係咁難 Carry。

以上都係近期 Converse 嘅聯名新聞,但佢自身嘅出品有無新設計?答案顯然係有,而且設計同樣出眾。

呢一對新嘅 Converse Chuck Taylor All Star,個名就叫 “Manypatch”,直譯就係好多拼貼,而事實都一樣係。鞋身充滿 Converse 十分 Classic 同標誌性嘅星章,而且係一個疊一個咁樣嘅 Print。雖然只係 Print Patch,但係設計上十分破格,視覺效果亦應拎到高分。

呢款 Converse Chuck Taylor All Star “Manypatch”,暫時只有日本有發售,有興趣嘅話我相信你搵到個朋友去開日本幫手買嘅機率,會大過你買到上述三個嘅 Converse 嘅聯名系列啦,而且老實講我覺得誠意不比聯名單品少。各位自行睇路。
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024