{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 09 Nov 2018

唔知咁多位有留意潮流嘅大家,有冇發現呢幾年嚟除咗一啲本身會出 Slip-On 鞋款嘅公司例如 Vans 同埋 Toms 之外,一啲其他品牌都有推出全新設計嘅「懶佬鞋」鞋款,就好似現今兩大運動鞋巨頭: Adidas 同 Nike 咁,呢幾年嚟都出過「懶佬鞋」鞋款。



Nike 就喺 2014 年曾經推出以當時大熱鞋款 Roshe Run 作構思再重新設計而成嘅 Nike Roshe Run Slip On,但好可惜地而家已經無再推出新配色,我個人就好喜歡呢個 Slip-On 款嘅設計,另外 Nike SB 呢條滑板支線亦有將旗下 Zoom Stefan Janoski 鞋款改成 Slip-On 鞋款推出。

而另外 Adidas 亦有以經典鞋款 SuperStar 重新構築而生嘅 adidas Superstar Slip-on 鞋款,相信呢一對鞋嘅話喺香港比較容易見到人著用,而且各大門市亦 Keep 住有賣,叫做好成功嘅例子。

而今日嘅主角經典波鞋品牌 Converse 雖然亦都有推出過 Slip-On 鞋款,但好多款都係將旗下嘅休閒鞋款抆走哂鞋帶就叫出過一對新 Slip-On 款。

今次呢對就唔同啦,首先作為 Addict 支線出品,加上 Vibram 防滑大底,品質上有保證,其二就係呢對 One Star Loafer 有名你叫,鞋型係參考 Loafer 皮鞋鞋型,喺鞋面上額外縫上多一條搭帶,而且車有經典 One Star 星章,另外鞋頭亦有尖頭效果,夠哂 Smart Casual。

至於呢對鞋暫時就只有日本方面有發售消息,將會喺 11月10日 發售,而價錢係 22,000 Yen,想擁有如此特別嘅 Slip-On 鞋的話好搵定朋友仔幫幫手啦。



Converse Addict JP
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024