{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2018

又要講呢一句嘞, 11 月都已經過咗一半,2018 年都就嚟完。而 2018 年更加係 Air Max 98 嘅誕生二十周年嘅一年。

不過又老實講句吖,雖然話今年係 Air Max 98 嘅二十歲仔生日,但係感覺上佢嘅火熱程度絕對唔夠佢嘅大佬,大佢一歲嘅 Air Max 97。除咗無咗明星效應之外,感覺上官方對呢對鞋款嘅 Promo 都做得唔太多;而喺香港嘅我哋 Air Max 98 嘅鞋款亦並非齊款,同時只有幾個配色彈出例如:紅藍白嘅 "Gundam” 配色,全白無菌嘅 "Triple White" 配色,又或者用橙紫同 Tiffany作主調嘅 "Cone" 配色。



仲有呢對"Shanghai"上海配色,我個人十分喜歡!

當然除咗上面三款配色,近年最值得一提嘅當然就係 Supreme 喺 SS16 季度同 NIKE 聯名推出嘅 四款 Air Max 98 配色啦,當時雖然都係一如既往要搶住入,但係佢個炒價當時唔算太高但係隨住時間推移,個炒價就愈升愈高。

StockX 今日睇個價,似乎都企硬。

想後追?有錢使得鬼推磨啦。但係如果你唔想使咁多錢同炒價買,又咁岩你係想買紅色嗰對 Supreme Air Max 98 嘅話,不妨睇吓呢對嚟緊 Nike 會推出呢對全新配色嘅 Air Max 98 "University Red" 配色啦。 除咗鞋面以白色取代灰色,以及鞋身細節比較少以外,設計上面兩對確實分別唔大,都係以大面積紅色皮面作重點,搶眼度絕不遜色。



暫時呢對 Nike Air Max 98 “University Red” 未有詳細發售詳情,但係基本確定會喺十二月推出,想用蔗渣價買燒鵝?記住 mon 實 Nike Official Website 嘅消息!



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024