{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 10 Jan 2019

有關 Hi Fashion 如何參考街牌去推出具「玩味」之單品,編者已經喺幾篇文章中提及過;當中個人就見呢篇講 Tiffany Co. 推出嘅積木玩具嘅文章值得參考。

詳見:【奢華玩具】Tiffany & Co. 推出價值千六美金嘅積木玩具

雖然「玩味」單品有趣味,但卻容易與「實而不華」扯上關係;上述提及之例子卻是最佳例子,而且無得拎出街 Show Off,其「華」方面就更加相形失色了。


那,如果有玩味得嚟又拎得出街威嘅,係咪好似 Worth 好多呢?

“Maison DE L’AMOUR” — Gucci 今個季度所推出嘅一款 Keychain,係以 Credit Card 作靈感,將信用卡縮小作迷你 Size,並加上扣具成為 Keychain。雖然只係裝飾,但無論「卡」上嘅晶片,Card Number,什或至卡背之磁帶等等亦高度還原;加上 Gucci 嘅 Retro GG Logo 作背景以及其金色 Plating,盡顯氣派。

以信用卡概念推出嘅小物 Gucci 絕對唔係第一個,我率先諗起嘅就係 OFF-WHITE 早幾季出,以信用卡作外貌嘅 Card Holder。儘管其概念衍生品不盡相同,但將生活常見用品加以 Brainstorm 出具玩味之單品,其 Idea 亦真係十分佩服。

順帶一提,Gucci “Maison DE L’AMOUR” Keychain 售價為 $390 USD,折合約三千幾銀港紙。

https://www.ssense.com/en-us/men/product/gucci/silver-and-gold-credit-card-keychain/2891268




對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024