{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 11 May 2019

身邊不少人渣朋友看著安心偷食事件第三者避走香港的下場,竟然由最初的驚訝謾罵到忍不住唏噓無奈,特別是當大家餘怒未消,仲要嬲到齊齊寄信去各大廣告代言與電視台投訴,要絕人生路,彷彿佢姣咗你條仔你老公,你就該明白,原來今時今日,大家仍然是如此偽道德,雙重標準,一有機會,就爬上道德高地,盡情開火,忘形抽水……

有報章趁機分享狐狸精與渣男的面相,話你知姣精賤男都有樣睇。人渣朋友說,原來男人都是口講一套,口是心非,平時響討論區踩到第三者一棟都冇,笑人整容笑人菲傭笑人女生男相,但原來擺響你面前,咪又係忍唔住食?

曾經被ABC姣過的男人謂,這種ABC或者假ABC其實最難抵抗,就算身材沒有真正ABC那麼好,但性格主動,遇到合適對象毫無形象可言,姣擒姣啜,主動出手,就算硬件未到頂級又如何?功夫搭救嘛,如果女人的永恒兩難是佢地同你老母一齊跌落海你救邊個,咁男人的永恒兩難就是,樣靚身材正的死魚和身材樣貌皆中等但主動又好服侍的普妹,你寧願同邊個上床?

也許每個男人紙上談兵都會選樣靚身材正的死魚,但只要你試過一次,只要你沒有姦屍癖,你還是會覺得好服侍又主動又享受的姣精,才能讓你真正欲罷不能。

姣精的厲害之處正正在於,她們是一整套Package來的,由最初跟你大膽調情,到車廂以及其他半公眾場所暗摷暗啜,到返佢屋企大戰三百回合,就算整體外表根本比不上你的正印,更遑論性格,你還是會忍不住墮進蜘蛛網,一同墮落,最後壞掉收場……

與其深痛惡絕,用掘頭掃把將人家趕走,倒不如以姣制姣,用姣精的技巧留住自己的男人。畢竟姣精如頭皮,撥極都有,春風吹又生,趕絕一個,仲有千千萬萬個,反正對男人來說,世上多一個姣婆,無論關唔關自己事,總比多條死魚或者黃面婆來得更有益地球……吧?

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024