{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Sep 2022

我知大家點解撳入黎,因為你哋見到「三點」呢個關鍵字嘛!好可惜,各大社交媒體都唔會容許我哋貼出真正嘅「露三點」相片;但嚴格上我又唔算係講大話喎,因為今晚要介紹嘅呢位「坂林佳奈」,佢的確係每張相都一定會露三點,只係佢嗰三點唔喺身上,而喺塊面到!

現年25歲嘅坂林佳奈出生於日本兵庫縣,自21歲起就參加AVEX旗下嘅女子偶像組合「SUPER☆GiRLS」舉行嘅徵選賽,最後成功勝出而入團出道。據知佢由中學時期就已經係田徑部嘅成員,最拿手嘅係中距離跑步,或者就係因為咁,所以佢嘅臀、腿曲線相當好睇。早前佢首次以「大人形象」為《週刊Playboy》拍攝寫真,接受訪問時話為咗想影得靚啲,仲走咗去買深田恭子嘅寫真集黎「學習」。至於學習成果啦喎,大家應該有眼見啦!

IG:sakabayashi_kana.official
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024