{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 30 Oct 2014
通常車廠公佈嘅概念車,都真係一個「概念」黎,到實際整出黎唔好講啲配備,連個樣分分鐘都冇忽似。但以下呢架紀念在2012年逝世,為法拉利設計出F40、288GTO、328、360、612 saglietti等多部名車的設計師 「Sergio Pininfarina」而推出嘅同名跑車,在上年日內瓦車展首次展出之後深受法拉利迷的喜愛,於是法拉利就決定正式投產~~~~~六部咁大把……

能夠在咁短時間推出的原因是整台「Sergio Pininfarina」都是建基於法拉利458,將半個車頂掀開,車身加上幾條醉心動人的曲線,就成為了這台價值七位數字的紀念作。

而能夠擁有呢台紀念作最威水地方,唔係佢只得六台,亦唔係佢過百萬嘅身價,而係法拉利會主動聯絡佢哋覺得合適的買家。換言之即係要成為「被選中嘅細路」先有得買,夠把炮啦?

機械人關車咩事呀?佢喺SBX Cars車網拍賣嘛。而且可以由Robot模式轉為Vehicle模式,後輪驅動,時速最高10km/h,如果出到牌,揸出旺角,「落車」嗰吓一定高收視過麥記、拉利啦。呢部日本ツバメインダストリ株式会社製 ...
autonews
【睇片】日本巨大機械人後輪驅動 車網拍賣完夢機會
29 Apr 2024
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024