{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 11 Sep 2018
兩個高,一個係高科技啦,未來自動駕駛系統普及之後,街上大量全自動駕駛車款行駛,安全性、效率都會提高;第二個高是高靈活性,這部剛在丹麥哥本哈根發佈的平治(Mercedes-Benz)Vision URBANETIC,一個底盤就可以換上不同車殼,公佈的有兩款,一款載客用,一款載貨用。
這個交通如果可以實行,可以減少路上車輛的數目,亦能減少交通擠塞的情況。以全電動及全自動駕駛為目標,車身長5.14米,同一車架可以配上載客用配套或載貨用配套,載客當然有座椅而舒適,最多可載12人;載貨就車身高一點,四四方方方便擺貨,可以放10板EPAL貨物。
而且可以轉換自動駕駛或人手駕駛平台,過程只需要幾分鐘。
機械人關車咩事呀?佢喺SBX Cars車網拍賣嘛。而且可以由Robot模式轉為Vehicle模式,後輪驅動,時速最高10km/h,如果出到牌,揸出旺角,「落車」嗰吓一定高收視過麥記、拉利啦。呢部日本ツバメインダストリ株式会社製 ...
autonews
【睇片】日本巨大機械人後輪驅動 車網拍賣完夢機會
29 Apr 2024
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024