{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 07 Mar 2018
在這個講求自主自由的世代,聽到朋友說跟團去旅行,定必惹來嘲笑,彷彿只有老人家、土豪、退休人士才會跟團去旅行,自問與時並進的新生代又怎會如此老土?之但係,傳統總有傳統的好處,跟團去旅行當然有自由行沒有的好處啦!
照顧更周到
如果一個人或三五知己旅行,自由行當然係好選擇,但如果有孝心和父母一起旅行,或一家大細和小朋友出發,其實跟團是更好選擇。跟團最大好處是出入有旅遊巴接送,毋須為交通問題費心,因為即使出發前做足資料搜集,安排都不會像旅遊巴般在酒店門外管接管送,直接去到每一個景點或車站,而且有導遊在旁,遇上什麼事都有人照顧到,減少好多麻煩。
  
養足精神玩
旅行時的交通安排是最讓人頭痛的,搭鐵路、巴士,甚至搭的士,都必須要留意是否順利去到目的地,會否搭過站或行錯路,在搭車途中難以休息。但跟團的話,每次上旅遊巴就可以倒頭大睡,不用擔心,到站時又會有導遊叫落車,休息足夠就可以夜晚自由活動時出去狂歡啦。
 
增加安全度
如果是去台灣、日本等經常會去的地方,或是去英國、美國等言語溝通到的地方,自由行當然沒有問題。但如果去一些較為偏遠如南美洲、非洲等地,一來言語難溝通,二來治安難安心,跟團去就可以一次過解決這兩個問題。
  
開展新情緣
跟團的團友可能大部份是老人家,但通常都有孝順仔孝順女同行,同處一團朝見口晚見面,真係可以迅速發展起感情來,而且仲可以順便見埋家長,而做得孝順仔女,人品方便也有保證,一段大好姻緣可能由此起呢!
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023