{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Sep 2023

世界上每一份工都有其不足之處,可能係啲同事、上司好難相處;又可能係工時太長,工作量太多;可能係公司冇咩晉升機會或者前景;又甚至係公司距離自己屋企太遠、附近冇咩好食等。不過相信絕大部打工作都會同意,每份工嘅最大問題都係「人工太低」,而近日日本一個職場調查,就發現日本打工作都係咁諗!

日本求職網站「Next Level (ネクストレベル)」早前進行咗一個職場調查,搵黎近300名來自各個年齡層、業界嘅日本打工仔,睇下佢哋對目前嘅工作有咩不滿。結果就發現,有高達37.2%受訪者認為自己份工人工太低,遠遠拋離第二名嘅「公司內人際關係」。而「人工太低」亦係所有年齡層中最多受訪者表示不滿嘅地方。

而除咗「人工太低」之外,所有年齡層嘅受訪者都將「公司內人際關係」以及「公司將來、工作穩定性」列入對工作不滿的頭五位內,其中較為年輕嘅打工仔會更重視人際關係,而較年長嘅打工作就重視公司嘅將來。另外「缺乏工作動力」亦係常見嘅不滿地方之一。

高達54.1%受訪者表示,當工作上遇到不滿時,會選擇同身邊嘅「呻」,而聆聽對象就通常係「家人 (38.8%)」、「朋友 (19.8%)」以及「同事 (15.5%)」。亦有50%受訪者表示遇到工作不滿時會嘗試去搵工——實際上同一個調查亦發現,有73.3%嘅受訪打工仔表示有諗過辭工,而當中有38.2%人表示只係因為「要搵食」所以先繼續做。

睇黎無論日本定香港嘅打工仔,都係面對緊類似嘅問題呢。

資料來源:maidonanews

做服務業之所以難頂,其中一個主因就係無論邊個國家、乜嘢文化都一定會有「西客」嘅存在,就連大家刻板印象認為所有人都好有禮貌、服務非常週到嘅日本亦唔例外。日本「JR東日本」上週就發出公告,表示公司為保護員工 ...
powerandmoney
【日本】JR東日本保護員工「反西客」 遇無理要求將報警、提告
29 Apr 2024
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023