{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 May 2017


咸爺(David Beckham)有好多個身份大家都知,而除咗(前)球員、名人、好老豆、慈善家等等等等之外,咸爺今年仲多咗個身份,就係演員。事關原來佢有份參演今日上映(其他地方係下星期先上)嘅電影《神劍亞瑟王》,而發行商Warner Bros. 前兩日就喺Youtube上載咗一段大約一分鐘、咸爺有份演嘅電影片段,結果就惹黎網民瘋狂批評,仲話咸爺嘅演技係「史上最差」!

咸爺喺戲入面飾演嘅角色叫做「Trigger」,乃係Charlie Hunnam飾演嘅阿瑟王旗下一名護衛,仲用特技化妝整爛塊面。而釋出嘅片段就係講緊Charlie Hunning對於上前拔出石中劍有啲猶豫,於是不耐煩地問好作狀咁單腳棟高、仲要背對住鏡頭嘅咸爺:「你究竟想我怎樣做?」,而咸爺就用佢同樣標誌性嘅雞仔聲答:「使唔使我湊埋你上去?你覺得我會想你做什麼,上去把劍拔出來吧蠢材!」。之後阿瑟王嘗試用單手將劍拔出但唔成功,呢個時候咸爺把雞仔聲又黎:「用雙手!」,於是亞瑟王就真係用雙手將把劍掹咗出黎。


大量外國網民睇完呢條片就喺Twitter狠狠批評咸爺嘅演出,仲話係「史上最差嘅演技」。佢哋主要嘅「罵點」有兩個:第一,咸爺把雞仔聲太礙耳。呢一點我係同意嘅,作為一個中世紀嘅士兵、阿瑟王嘅護衛,你可以唔靚仔、可以唔有型,但一定要夠Man,偏偏咸爺把聲又真係好尖,而且因為劇情需要佢仲要大叫,聽落就更加突兀。第二就係「拔出石中劍」嘅一幕乃係「亞瑟王傳奇」中最為標誌性嘅一幕,而呢個時候見到一個你好清楚佢唔係專業演員、現代形象根深柢固、仲要Set咗個脫離時空嘅油頭嘅名人客串演出,又難免令人發笑兼出戲。


所以有好多人都將矛頭指向導演兼咸爺老友Guy Ritchie,認為佢將咸爺安排做呢個角色係兩敗俱傷,套戲唔好睇之餘又令咸爺被罵。有網友就話呢個正正就係「Stunt Cast(預先安排角色,而非通過試鏡而決定)」嘅問題所在。至於套戲本身嘅評價(雖然外國未正式上映)亦都好譽參半,爛蕃茄評分只係得24/100,基於影評人意見嘅Metacritics就有41/100,但IMDb就有唔錯嘅7.2/10。既然套戲今日就上,大家不妨入埸自己睇下啦。


講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024