{ SKIP }
文:陳意  圖:互聯網
POSTED ON 27 Aug 2014

大部份60後、70後都玩過嘅任天堂(Nintendo)手提遊戲機系列Game & Watch,最近在日本Yahoo Auction創出拍賣新紀錄。一部從未使用的新品《Vermin》以131,000日圓成交。



這部《Vermin》機仔最初以6000日圓起bid,經過17口出價後以13萬日圓成交。這宗交易一度成為日本懷舊電玩圈的熱話,原因大致有二。首先,《Vermin》的知名度,遠不及同期的《Donkey King》及《Octopus》,是次成交之高遠超過往的成交價。其次,目前任天堂DSi早於2009年已在網上商店DSi Ware發售賣兼容DSi版《Vermin》,而售價只係200日圓,咁計法,夠請655個friend每人download一次。



舊物呢樣嘢有時真係好難用錢衡量,尤其係部機咁直版冇玩過(兩粒用啤膠封裝的鈕型電池仲好企理),就好似初戀咁純潔,初戀啊!我要初戀啊!錢我大把!

主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024