{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 25 Nov 2014

依家啲人去旅行,「話比人知佢去咗旅行」係比佢實際上去咗旅行更加重要。而作為隨團導遊、司機、保姆、經理人同攝影師嘅你,就要肩負起你女友對外宣導嘅重任,去到每一個景點都要先用單返影、再用電話影、然後係Lomo、最後仲有影埋即影即有添!咁樣一個Trip你閒閒地都影返三五七百張相,唔單止攝影技術大增,而且仲一定大隻咗添-陀住四部相機喎!

不過你好彩,因為好快就會有以下呢個「Prynt Case」幫輕下你!



「Prynt Case」係一個手機殼,直接駁住你部電話,喺唔需要Wifi或者藍芽的情況之下都可以輕輕鬆鬆咁將手檮入面嘅相印出黎!雖然要成50秒先可以印出一張,但佢起碼免卻咗你要帶多部嘢出街嘅麻煩(下?加咗個殼好大舊?我…聽唔到)。而且佢仲有個非常厲害嘅功能,就係Prynt Case會自動拍低你按下快門時那幾秒嘅影像,只要等張相印咗出黎,就可以用透過App重溫,睇落就好似《哈利波特》入邊嗰啲識郁嘅相!


Prynt Case好快就會登陸Kickstarter集資。目前可知的是一個的價錢為USD$99 (~HKD$780),對應iOS同Android。

官網



主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024