{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 19 Oct 2015
關於無人機發展嘅爭議聲近年不絕於耳,事關無人機雖然方便,但亦帶嚟唔少滋擾,影響生態之餘,更貼身侵犯到我哋私隱,所以近來愈來愈多地方開始反無人機,美國就生產對無人機專用嘅步槍裝置,射程遠達400米。

早排同大家介紹過利用激光擊落機用嘅自動砲台,而今次介紹由Battlelle推出嘅Drone Defender就可以隨身攜帶,,只要安裝喺步槍上面,就能夠以無線電方式干擾無人機,以GPS同ISM頻率令無人機變得不受控制,之後就會降落。由於Drone Defender唔係用子彈,所以擊落無人機之後唔會發生爆炸或者著火等問題。除此之外,Drone Defender嘅反應時間只需0.1秒,大家唔使擔心無人機飛走都未開到槍,而且Drone Defender更有5小時續航力,快得嚟又好持久。



雖然暫時未知Drone Defender會賣幾錢,但公司發言人話Drone Defender大家都負擔得起,預計出年初就會推出。不過大家唔好諗住咁易買到,事關涉及到無線電,出入口都會有好多管制,就算大家買到都要跟足手續,一陣唔小心犯法就唔好了。



主打多項AI功能嘅華為Pura 70系列上周正式開賣,多個型號短時間內被搶購一空。不過,有用戶就發現機內嘅AI修圖功能,竟然可以去除部份衣服,生成出性感激凸身材,引起網民熱烈討論。事後華為回覆傳媒,承認AI演算法 ...
tech
【科技】華為手機AI一鍵修圖功能變「一鍵脫衣」引熱議!官方:已修復漏洞
26 Apr 2024
用作救援、巡邏、工業嘅機械狗大家就聽得多喇,識噴火嘅你又見過未?最近美國公司Throwflame就推出一款能夠噴火嘅機械狗「Thermonator」,售價為9,420美元。 美國火焰噴射器廠商Throwflame日前推出全球 ...
tech
【科技】可噴9米長火焰!美國公司推出智能噴火機械狗「Thermonator」
26 Apr 2024