{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  
POSTED ON 25 Jan 2018

雖然網上成日見啲女人呻另一半出軌點點點,講到全世界男人都係衰人,10個有9個都會出軌,淨低一個仲諗緊咁。但老老實實,得男人先會出軌咩?女人唔會咩?完全冇可能,唔少男人都有過戴綠帽嘅經驗,話就話「綠帽唔怕戴,最緊要除得快」,但有得揀,當然希望連戴都唔使戴啦!講真,感情嘅嘢就話唔埋嘅,冇得講你做啲咩貼心舉動就一定留得住對方,但起碼可以話你聽,如果女人想出軌,通常會有以下先兆,望就望巴打可以醒醒定定擋得住啦。

面對人生新階段
通常一踏入人生新階段,換過個新環境,感情就特別容易出事!例如升上大學啦、出社會做嘢啦、轉工啦等等,話晒新環境新人事,眼界亦都闊咗唔同咗,當佢見識多咗嘅時候,如果定力唔夠,分分鐘就會有好多覺得你「唔夠好」嘅藉口。


升職加人工

另一半有得升職加人工,正常都會替對方感到高興。但其實呢個都有機會係一個暗湧,當佢地位同經濟都上一層樓,就會認為自己值得擁有更好,開始思考另一半仲襯唔襯得起佢……

成日喺埋一齊
成日黐埋一齊係就係好Warm又好Sweet,不過大家都明白,兩個人一齊耐咗,愛情會慢慢變成感情,少咗火花出現,有啲人唔識諗就會覺得呢種轉變叫做「淡咗」,又或者係對方「冇咁愛」自己,當佢產生呢種錯覺嘅時候,就好容易被其他人所帶來嘅「新鮮感」所吸引咗去。

疑心變重
女人不嬲都疑心重,非常正路,但如果佢對你疑心愈來愈重,仲有增無減,咁你就要小心!因為佢內心絕對可以出演悲情女主角嘅小劇場,「覺得」自己畀你背叛、「覺得」你去咗偷食,於是自己都可以出於報復而「有樣學樣」,偷食埋一份,仲要食得多過你添。

性生活不愉快
無論係因為佢唔滿足定你唔滿足都好,總之兩個人嘅性生活不愉快不協調就實會有事發生。如果係你餵佢唔飽,好簡單,佢可以大條道理出去自己搵食;如果你餵得佢太飽,唔好以為都會冇事發生,佢一樣可以去搵個性慾冇咁強嘅人去作心靈交流,分別只係身體出軌定係精神出軌啫。

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024