{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 08 Sep 2014
先黎睇睇買位參賽者嘅數據。第一位參賽者是來自日本的代表-凌志LFA。2009年正式發售嘅LFA可謂集近年日本汽車業的最高技術於一身。它的核心是豐田和Yamaha共同開發,名為「1LR-GUE」的553匹4.8L V10引擎。加上車架大量使用碳纖維增強複合型聚合物(Carbon Fiber Reninforced Polymer),用返人話講就即係「好硬同好輕」,令它成為四位參賽者中第二輕嘅選手。

第二位參賽者是來自大不列顛的麥拿倫MP4-12C,是「麥」氏家族繼老大哥「麥拿倫F1」之後,谷左廿年先谷到出黎嘅第二個仔。但作為名門之後MP4-12C依然巴閉。家族親自打造的M838T 3.8L V8雙渦輪增壓 比起上面LFA的引擎細、又少兩個氣缸,但依然爆出600匹馬力。加上使用「CarbonMonoCell」技術打造車身(即係成個車架由一整塊碳纖維物料衝壓而成),淨車架只重80KG,就算加上各種高級設備都只重1434KG,是買位參賽者中最輕身嘅!

第三位參賽者是意大利狂牛家族的最新一代掌門人「Aventador」。作為超跑世界中數一數二的豪門,Aventador秉承了一貫傳統-名字是來自一隻得獎的西班牙鬥牛。作為現今林寶兩兄弟中的大哥,Aventador配上了700匹的6.5L V12引擎,最高速度為350km/h。是今次比賽的有利參賽者。

最後一位參賽者相信無需我多作介紹,在過去10年在超跑界都獨佔鰲頭,自己一個就已經貢獻左標題中「2829匹馬力」的其中1000匹,若果我稱布加迪Veyron是現今跑車之霸,相信除左各大車廠之外都唔會有人反對。1000匹馬力來自普通版本的8L W16 雙渦輪增壓引,如果你手頭上的是SS(Super Sports) 版本,你會有多200匹,即係差唔多有多額外一部Benz A250的額外馬力。

好啦,到戲肉啦,雖然話四部車,一部V8,一部V10,一部V12,一部就W16,就咁睇都知其實唔係公平比賽。但當周X恆都可以一腳踏兩條靚船嘅時候,我深信凡事都有可能!
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024