{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 10 Dec 2014
對於Gentlemen黎講,擁有一架超跑係一件夢寐以求嘅事。而講起超跑,好多人第一時間就會諗起「法拉利」。試問有幾多男士曾經想像過自己只要能夠擁有一架法拉利,就可以揸住佢喺馬路上風馳電際、就可以用眼神勾引街邊嘅性感美眉上車,再一手揸佢一手揸車喺馬路上面風馳電際?幾浪漫呀成件事!但有睇過《鐵達尼號》你都知道浪漫同低B中間其實只差一線(例如對住個大海吐口水,我到依家都唔明浪漫喺邊?),究竟擁有一架法拉利係咪真係咁浪漫呢?


外國作家DougDeMuro就為自己擁有法拉利360 Modena的一年寫上一篇感想。第一件提到嘅事就係揸架法拉利出街會吸引到嘅注意。你可能會話:「X你揸法拉利都係想吸引人注意啫,到依家吸引到啦你又嘈!」冇錯,但問題係佢究竟想吸引啲咩人嘅注意。會買法拉利呢類超跑嘅人有兩種:一種係買黎哂命,另一種係買黎享受個駕駛樂趣。前者想吸引嘅,講到尾就係女;後者想吸引嘅,就係一眾識車之人。揸法拉利唔係話吸引唔到呢兩類人,而係同時吸引咗好多你其實唔想吸引嘅人。

「每個紅綠燈前,隔離線條友總會問你『架車幾錢?』;每個油站又總會有個揸住雪佛蘭卡車嘅問你想唔想Trade車。每個人都會要求喺架車側面、前面、入面甚至上面影相;小朋友會希望你跺兩下油比佢聽;甚至整條馬路的所有車都會因為你嘅出現而加速-只為了證明他們也跟得上一架法拉利。」

久而久之你每一次想揸架法拉利出街嘅時候,你就會諗起呢啲你吸引過嘅人,然後你就會情願返屋企開部Xbox打Forza。」



即使你帶到架法拉利出街,你又會遇上另一個問題。「我嘅一個朋友非常完美地形容了呢一類車:『呢架係比你由A點,去返A點嘅車。即係你由A點出發,揸住架車四圍飛一輪之後又返返A點。你唔會用佢去Shopping、去食飯;佢放唔落任何大件嘢、載唔到多過兩個人,嚴格上呢架唔係車,呢架只係一件玩具!』」

「但呢個唔係問題,真正的問題係通常擁有一架法拉利的人都冇呢個時間去玩呢件玩具。你要等到一個唔使出差、天氣又好、老婆仔女去哂第二度、屋企又冇嘢要你做同時架車又冇事嘅時候先可以揸佢出去玩。一年有幾多次咁嘅機會?兩、三次?」

「即使你揸到出街,都唔代表你會玩得開心,除非你身處一條空無一人的高速公路。但在城市之中,爛地、碎石、路肩、以及其他本來就唔係好有望鏡,更加遑論會睇到呢架貼地跑車的司機會完全摧毀你嘅樂趣。然後太側嘅路入唔到、太斜嘅路上唔到、唔可以周街泊、甚至唔放心泊喺公家停車場;視角盲點超大、避震超硬,揸住佢就好似發現新大陸一樣:『呀原來呢到有個窿架喎!』



然後就是維修費。「每次定期為修,廠方會收你USD$150/小時的人工,加上零件的話,每次落樓起碼都要USD$1,000。而萬一你有任何揩花刮損,即使整返好,車價都會即時就跌USD$10,000-$15,000。」

講到避免以上問題,DougDeMuro提出三個方法。「第一,買架新啲法拉利;第二,搬屋。新法拉利跟車會有保養,咁起碼可以省回一筆維修費;而如果我能夠搬去一個低密度高尚住宅區,我就唔需要再面對市中心的爛馬路,嗰到嘅居民亦唔會因為見到一架法拉利而感到驚訝!」

如果以上兩個方法都唔Work,但你仍然想搵一架高級、有趣、享受、唔會引人注意、維修費又相宜、唔怕上路膊會刮花車底、可以真正揸出街用而唔係當玩具的跑車,DougDeMuro建議你:「買架保時捷啦。」


原文:http://jalopnik.com/owning-a-ferrari-for-a-year-was-a-disappointment-1668355120

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022