{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 17 Apr 2015

裂口女一直都係日本非常出名的都市傳說,唔少靈異題材的作品,都喜歡搵裂口女做主題,皆因呢個個嘴裂到耳仔嘅女士,真係好乸恐怖。

傳說中,裂口女會戴著一個大口罩,然後會問你:「我漂亮嗎?」,如果你答唔靚,就會被裂口女用隨身攜帶嘅剪刀殺害;如果答靚,裂口女就會拎開口罩,露出裂開的嘴巴,並問:「而家靚唔靚?」,如果答「唔靚」,那就會被剪成兩半,如果答「靚」,佢就會剪開你個嘴,變成同自己一樣。

又未到7月,冇啦啦同Menclub巴打講鬼故,乜料先?冇~想介紹返,而家裂口女都出AV咁啫!



日本片商「妄想族」自從2013年推出靈異系AV,一直都有新搞作,最新的企劃就係裂口女AV。



故事設定跟原版傳說差不多,不過最後裂口女會被一群男人囚禁起來調教……




Er……Mean娜就唔明有咩好睇,不如睇睇日本網民的反應?

「裂嘴女好美啊~」(欸……)
「這種企畫很好耶,雖然有點可怕,但反而有種逆襲感!」
「還是看得出來是女生嘛,有重點可以看就好了」
「希望能多一點這樣的企畫」
「想到裂嘴女使用按摩棒,我就忍不住笑出來啊」

唔,AV嘅嘢真係深奧,香港的男士們又like唔like靈異系av呢?


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022