{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 30 Apr 2015

好,首先要麻煩大家代入一個老公啱啱過身嘅寡婦角色:你同老公青梅竹馬相識多年,因相交之相知、因相知而相愛,再相濡以沫數十載,係一對羨煞旁人嘅模範夫妻。可惜天意弄人,老公因為惡疾離世,遺下你一人獨守空房。即使就黎五月天,你每晚都仲係覺得空虛覺得寂寞覺得凍!喺呢個時候你最需要啲咩?

渠王或者送水輝哥?唔係!!係以下呢個名為「21grams」嘅「亡夫紀念盒」!



21grams(克),有稱係靈魂嘅重量。顧名意義,呢個紀念盒就係讓你將自己亡夫嘅靈魂收藏其中。放心,唔係養鬼仔,只係包含你哋嘅結婚戒指、佢最鍾意嘅音樂同用開嘅古龍水咁解啫,真係冇咩特別。唯一有少少特別嘅就係送多一支用金色小閘子藏有你老公21克骨灰嘅自慰棒咁囉。


紀念盒係用可以當成頸鍊的金鎖匙打開,盒蓋內部會有盾型活門,打開就可以擺放一隻戒指。盒子前方可以左右打開,其中一邊就有內置的香水座。正面下方有個小抽屜,可以擺放一啲扁平嘅物件,如手巾之類。之於後方就有iPhone插座,可以由電話播歌。


至於最當眼位置嘅當然係碌藏有你愛人骨灰嘅自慰棒,等你可以喺音樂、香氣圍繞之下用身體回憶你哋兩個之間嘅濃濃愛意…


好似好浪漫、好感人咁呀可?但寫到呢到我就有兩個問題,第一,呢個所謂紀念盒除咗可以放到碌自慰棒之外,同一個普通首飾盒有咩分別呢?第二,就係如果我想重新感受同亡夫恩愛嘅埸面,點解我唔係用一碌模仿我老公黎做嘅自慰棒,而係用一碌有我老公骨灰嘅自慰棒呢?

Marksturkenboom.com

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022