{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 May 2015

作為一個男人,你有冇幻想過如果自己可以好似其他動物咁「天賦異稟」,人生會係點樣過?文青就試過親眼目睹大笨象屙尿嘅「五隻腳」奇景,第一時間就諗到,如果我有佢咁長,平時咪要好似撒亞人條尾咁盤喺條腰到先得?

但又唔係每種雄性動物都咁值得我哋羨慕嘅!近日網上面就(又再)流傳一組「假如人類像動物般做愛」Gif,除咗可以當變變變生命力睇,仲可以告誡自己,做人其實好幸福--最多咪用多兩張紙巾!


作為咁多小昆蟲中最有大俠Feel嘅螳螂,其實係有同類相食嘅習性,亦導致雌性喺交配時會將肥螳螂呀唔係雄螳螂嘅上半身食咗。一方面為咗吸取營養,另一方面亦為咗解除雄螳螂腦內嘅仰制神經,令精子不停進入體內。換言之交配完之後,雄螳螂係由上到下都比人柞乾咗啦,係咪好羨慕呢?


蚯蚓係雌雄同體,但異體交配嘅動物,換言之即係一條蚯蚓會有齊雌雄性器,但自己唔會同自己交配。而兩條蚯蚓交配時就會將各自嘅雄孔對上對方嘅受精囊,而又由於普遍蚯蚓嘅雄孔與受精囊分別位於頭部與腹部,如果人做嘅話就有概會係咁樣樣。


大部份青蛙采用體外愛孕嘅方法繁殖,一般而言係雄性爬到雌性嘅背上,你排卵時我放精。如果換成人做嘅話呢……



以防萬一你唔知咩係鮟鱇魚,比埋張圖你就應該認得出。鮟鱇魚雌性體積比雄性大幾十至幾百倍,而且雄性消化功能係成年後會漸漸失去功能,所以必須寄生於雌性身上先可以生存。而所謂嘅交配,就係指雄性鮟鱇魚憑氣味搵到雌性,再一口咬落去,然後兩者血管互通、雄性慢慢退代直到成為雌性身上一個攜帶式精囊嘅過程,都算係世界上最徹底嘅食軟飯啦。


藤壺即係黏喺岸邊岩石、船身甚至鯨魚身上,有如一個個灰白色小火山嘅生物,屬於節肢動物一種。由於本身不能移動,所以交配方式係伸出陰莖去探索附近其他藤壺(為雌雄同體),亦因為咁,藤壺嘅陰莖係動物界中按比例計最長嘅!而且又長又識自己周圍揈,唔知點解令我諗起《3D肉蒲團》添…



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022