{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 28 May 2015

 近日天氣時好時壞,一時上午就陽光普照,但下午就無啦啦成個天都黑晒,幾分鐘之間,就風起雲湧,馬上閃晒電行晒雷咁,大雨到阿媽都唔認得,的確好濕滯。行雷閃電又落雨,咁麻煩,Mean娜當然唔鍾意,不過龍友們就未必咁諗,因為變幻奠測的天氣,都係佢哋影相的題材之一,特別是閃電,如果捕捉得好,其實可以拍得好靚。

日本呢期天氣都麻麻,同香港情況差不多,不過大家似乎都冇因為咁而影響心情,反而好興奮咁影靚相。影咩相?就係影「雷擊東京晴空塔」!

位於日本東京都墨田區的東京晴空塔(東京スカイツリー),又有東京天空樹、新東京鐵塔之稱。喺2011年獲得金氏世界紀錄認證為「世界第一高塔」。呢座電波塔高634公尺,無論遠睇定近睇,都係一座非常壯觀的建築物。不少人都鍾意影呢座塔,而最近就有一組「雷擊東京晴空塔」的照片,非常震撼人心。





作為數位無線電視訊號發射站的晴空塔,其實上面係有放置收集雷擊數據的機器,以便科學家同研究學者研究收集到的數據,開發出可以避開雷擊危險的方式。




呢系列照片真係好有型,有冇龍友喺香港都影到閃電的瞬間?一齊開心些牙先!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022