{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jun 2015

最近有唔少熱爆電影上畫,例如《侏羅紀世界》、《賤熊2》等等,遲啲仲有Mean娜最愛的《Minions》,真係超級期待,等唔切出碟,套套都想入戲院先睹為快!不過入戲院都唔代表可以好好享受睇電影的樂趣,如果遇到以下呢幾種人,真係好想對佢唱返首︰「唔該 行開!」



喺戲院大聲傾電話
老老實實,呢種人真係無處不在,無論邊間戲院、睇乜嘢戲,都會有呢種情形發生。Mean娜當然明白有時有急事,可能需要接聽電話,但其實真係有必要講電話的話,係咪可以出去戲院傾,而唔係一邊睇戲,一邊大大聲講,企圖蓋過電影播放的聲音呢。


喺戲院開大餐
喺戲院食爆谷小食等等當然可以接受,但有時大家就喺度食薯片食紫菜,成埸戲都係摷包裝的索索聲,其實真係幾騷擾。食零食都算喇,入戲院食快餐先最崩潰,成場都會聞到麥當當嘅味,真係唔知對方係嚟睇電影定食飯。


踢凳
相信冇人喜歡被踢凳,如果真係覺得對腳伸唔直好唔舒服,可以考慮坐走廊旁的位置,伸一伸隻腳出去。


電影開始先入嚟
雖然你買咗飛,無權要求你幾時入場,但當電影開始咗,你先入途入場,擋住N個人的視線,慢慢走向自己的位置,其實真係會令睇戲的人好掃興,特別如果個位喺中間,真係會覺得勁煩。


超級嘈又冇人理的小朋友
如果去睇動畫電影,有小朋友吵鬧係在所難免,但呢個時候大人應該負起責任,提醒小朋友要安靜睇戲,而唔係由得自己個小朋友一直嘈一直嘈,影響到其他人睇戲。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022