{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Jul 2015
就憑呢個咁「撈埋黎做瀨尿牛丸啦笨」標題,你就知道佢唔會係咩新電影情報,而係粉絲們自製嘅作品。其實呢條片係由台灣Youtuber「Counter656」製作。來自台中,本身係個普通打工仔兼職大學講師嘅佢,公餘時間嘅興就係拍電影同動畫。於是佢喺三月嘅時候就用「Stop Motion」技術製作咗呢條「蝙蝠俠VS小丑」嘅片。


Well,一開始都係好正路嘅「蝙蝠俠VS小丑」黎嘅,但係去到中段小丑唔夠打要CALL馬,竟然CALL出三部渣古來。之後蝙蝠俠且戰且走,被逼入死角之後竟然係美國隊長跳出黎救佢一命。雖然有啲神展開,但真係幾好睇!


根據佢喺fb上面講,呢條4分幾鐘嘅片前前後後用咗20日、3500張照片製作。


Counter656 on fb

Counter656's blog


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022