{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jul 2015

各位巴打嘅童貞係幾時失去架呢?唔計第一次左手釋放百子千孫嗰下,你嘅童貞係中四冇咗?中五冇咗?定再細個啲先?

話說男人係視覺性動物,見到感覺色色的東西,自然就會舉旗致敬,例如見到性感內衣、Bikini等等,都已經扯扯地。不過如果話可以K.O.童貞,係咪一定要咁大尺度先?

日本Twitter近來有個Hashtag非常熱門,就係#童貞を殺す服(殺死童貞的衣服),聽個名都得人驚都唔知邊個諗埋啲咁嘅Hashtag,但方便嘅係,如果真係有少年想同童貞講再見,呢個Tag都幾方便快捷。

你以為殺死童貞的衣服一定係勁色情勁噴血好似下圖咁?



Sorry~你估錯喇,原來童貞們(?)真正覺得殺得死佢哋嘅,係呢類睇落端裝高雅嘅服裝!


特別係呢啲綁帶嘅高腰裙,對童貞而言真係好鬼死迷人。


制服女都係童貞殺手之一。


雖然唔知佢有咩咁大殺傷力,但Twitter都有唔少人Buy呢啲制服誘惑。


童貞殺手之一校服出場!!!嗱嗱嗱!呢套Mean娜就睇得明喇,童貞總要同校服扯上關係,咁先夠青春。


不過唔係全部人嘅童貞都咁易殺死,有啲忍耐力強嘅,都要露返個北半球增強殺傷力。


傻的嗎?呢件就算唔係童貞都會死亡吧?小姐你真係殺很大!


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022