{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jul 2015

正所謂吃不到的葡萄是酸的,溝不到的囡囡是醜的。唔少人都因為自己得唔到,就抱住酸葡萄心態,批評呢樣唔好、嗰樣唔好,好似之前高登有位囡囡拍咗條片,就批評港男對女生諸多要求,有身材嘅就話人冇樣,有樣嘅就話人哋冇身材,有樣有身材嘅又話人把聲難聽,有樣有身材把聲好聽嘅又話人整容,有樣有身材把聲好聽嘅又天然嘅又話人MK……總之對方一定有缺點,一定唔好!但話人嗰個永遠都唔會檢討自己,只會一味憤世嫉俗。

我知,溝唔到女,係好慘;我都知,做青頭仔,係好7。但如果唔一改自己心態,勇敢踏出第一步,只會喺電腦背後做嫌三嫌四的鍵盤戰士,咁你真係可以成世食自己。就好似日本媒體街頭調查時,發現處男最常講嘅嘢,一聽就知你係葡萄L,唔變就永遠都係0。



第一句︰「 三次元都係垃圾!」
可能因為大多數秋葉原的宅男(毒男)都係處男,平時畀人類歧視得多,只會沉醉喺二次元世界當中,認為二次元虛構嘅女孩子先係最完美,所以對真實的人類,都會諸多批評。咁抗拒人類,好難唔做處男喎Ching。

第二句︰(對女生講)「快啲去拍AV啦!」
唔知點解,處男對靚女又或者較為開放嘅女生都抱有敵意,見到人哋著得少布,行為大膽,就認定佢遲早都下海拍AV。呢種心態可能係因為自己得唔到,或者人生中畀靚女睇唔起,所以都唔希望對方有好日子過。

第三句︰「女人就係咁架啦!」
好明顯就係因為溝唔到女,所以先發脾氣認定全世界女人都難應付啦。


雖然女人的確係唔易了解,但Ching如果有心脫離青頭仔行列,必先要放低偏見,改變自己唔好嘅地方,並且嘗試同女生接觸,了解女生,咁先係溝女的第一步呀。
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022