{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 30 Nov 2015

網上唔少文章都同你講「錯失太易 愛得太遲」,所以要好好珍惜自己嘅愛侶,跟手教你十幾廿招點樣同另一半保持甜甜蜜蜜的N種方法、不要對另一半說的N句說話等等……一味教你點樣「愛」你嘅Honey,但偏偏我哋學識各種愛人技巧,取悅女朋友嘅同時,卻一直忽略如何去愛自己嘅父母。



基仔都有唱︰「日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心……」父母一直都係自己最親嘅人,由細到大都得到佢哋護蔭、包容,如此親密,自然會不自覺將負面情勢都發洩落父母身上,因為無論你點對父母,佢哋一定會依舊愛你。


特別係年青時,覺得自己大個仔,想要自己嘅私人空間,覺得自己可以搞掂一切,父母嘅說話都聽唔入耳,淨係覺得好煩好煩好煩好煩好煩,然後一句︰「得啦!」、「係喇!」、「知喇!」得埋去,可能你唔係刻意態度唔好,但往往呢種無心之言,都好Hurt父母心。特別係以下幾句,諗一諗,你有冇同父母講過?



「知嗱,咪咁囉嗦啦。」
正所謂「養兒一百歲,長憂九十九」,無論我哋幾歲都好,父母都會當我哋係小朋友咁,任何時候都呵護備至,提你早啲瞓呀、小心身體呀、著多件衫呀之類,就算知道你咁大個人,已經懂事,都係會忍唔住交代幾句,驚你一個不留神就整壞身子。但偏偏好多仔女都會覺得父母呢樣又提嗰樣又提,真係好Q煩,忍唔住一句得埋去,但其實,父母只係擔心你,聽多句對你都冇損失丫。



「講咗你都唔明架啦,唔好問啦。」
作為仔女,一定覺得同父母有代溝,除咗思想上有代溝,生活上都有好多溝通唔到嘅地方。例如電子產品,就係一個好例子。電腦、Smartphone等等理所當然要識嘅科技產品,對父母而言,可能好似太空船一樣咁難咁複雜,不過見你玩得咁開心,自然想參與話題,追上時下年青人嘅流行,同你搭得上嘴。如果呢個時候你咁同父母講嘢,會令佢哋覺得你同佢哋講多句都嫌煩,感到非常失落。其實回想返小時候,你咩都唔識,爸爸媽媽何嘗唔係耐心咁慢慢教你?點解大個咗父母想掉返轉向你請教時,你就要一臉不耐煩呢?



「咪話咗呢啲嘢唔要囉,做乜仲放喺度架?」
父母最開心就係睇住子女健康成長,但同時最難過嘅,係見到孩子長大後,愈漸遠離父母,真係非常矛盾。所以為咗緬懷仔女最黐身嘅時光,父母都好鍾意儲起我哋嘅舊嘢,即使我哋覺得啲嘢已經冇用處,甚至乎係壞咗爛咗理應要扔,父母都會唔捨得將佢丟棄。



「你哋舊嗰套唔Work架喇。」
老一輩嘅方式的確未必符合現今時代趨勢,但總有啲人生經驗係值得我哋參考。就算你由始至終都唔認同父母嘅一套,都唔好全盤否定佢哋,咁樣會令佢哋覺得同你有代溝之餘,都好似被時代淘汰一樣。



「叫咗你唔好整我啲嘢架啦!而家搵唔到喇!」
父母愛錫子女,所以會提供最好嘅生活畀孩子。見你間房亂,驚你行路Kick親,畀嘢撞親,搵唔到嘢,又或者亂糟糟會覺得唔舒服,於是就想幫你執得整整齊齊,企企理理,感覺更乾淨舒服。但呢一番好意,換嚟孩子嘅嫌棄,做父母又點會唔傷心呢。



「咩事呀?冇事咁我收線先喇。」
子女大咗,好多時都會離開屋企,過自己嘅獨立生活。雖然子女唔喺身邊,但作為父母,都會無時無刻記掛自己嘅孩子,所以就算冇特別事,父母都會想打畀你,聽聽你把聲,個心已經暖晒。平時你同朋友都可以傾偈傾得咁開心,點解一到父母想同你講幾句就要即刻唔耐煩呢?




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022