{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jan 2016

Sor9ry~Mean娜都知超低能勁搞笑呢句嘢out咗好耐,亦都知道就咁加個adj+noun做標題好冇誠意,但我一見到個所謂「舉中指裝置」嘅gif,就即刻趴晒枱笑到gap gap聲!完全諗唔到有咩比超低能勁搞笑更適合形容呢嚿嘢XDDDDDD(原諒我這一生不羈放縱笑點低)

好好好,自high完入返正題,循例都要有個intro嘅。正所謂「人生不如意事十常八九」,成世人流流長,邊有咁多quota畀你喪流男兒淚丫,真係唔怕畀人笑咩!遇到黑仔事情發生,一邊向左走向右走地hi佢auntie咪算9數囉~男人,睇得開架嘛~

不過,唔係人人都值得我哋開金口,有啲人真係膠都廢時派,慳返啖氣好過,就不如畀隻「凸(0_0)凸」中指佢啜吓好過。



咩話?!畀自己隻中指佢啜都嫌佢啲口水污染你隻手指?得!咁就出動法寶~登登登凳~「舉中指裝置」,畀隻膠手指佢啜啦!嗱嗱嗱!下圖呢個就係舉中指裝置」,佢會代替你伸出寶貴嘅中指,以無聲勝有聲嘅氣勢去hi人auntie,係咪聽到都想要返個呢?

其實呢個舉中指裝置」係可以自己整嘅。首先將膠手套套喺空膠樽出面,然後將中指塞入樽口裡面。



之前用力按一按樽身,樽內嘅空氣就會衝向中指,條中指就會慢慢扯起來……


頂!XDDD寫到呢度睇到張gif又笑到gap gap聲囉!!!唔得!我要即刻整返個玩先!XDDDDD

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022