{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Feb 2016

唔知係唔係因為細個成日儲閃卡(唔係edison影嗰啲,係美少女戰士、龍珠嗰啲),所以對靚靚嘅卡特別情有獨鍾,前排Mean娜先收集咗鴻福塘嘅小王子同埋H&M嘅Minion儲值卡,仲周圍畀Friend睇張卡有幾可愛添!蝦蝦!不過對於實用嘅卡例如信用卡、提款卡等等,就冇咩好拎出嚟曬,一來又唔係黑卡,二來又冇咩設計,有咩好睇喎……


呢~如果好似日本「三井住友銀行」出嘅信用卡又唔同講法喎!因為佢成日都會推出各種動漫系列嘅信用卡,就算唔碌淨係拎嚟儲都夠開心!


「三井住友銀行」就曾經出過「Love Plus」信用卡



男生最愛嘅「One Piece」系列信用卡~路飛個張勁有mood!


「Eva」系列嘅信用卡都有


你睇大大個月亮加埋綾波麗幾唯美~


仲有Eva嘅初號機~


而最近「三井住友銀行」就發行新信用卡,今次嘅主角就係畀Mean娜老點過嘅比卡超XDDDD


比卡超信用卡一共有兩款,而家申請仲送比卡超公仔添!


PIKAPIKA!!!真係可愛到震呀!!可惜丫......這些機會不是香港人的。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022