{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Aug 2016
早兩日就同大家講過保特喺里約食咗個年僅20歲嘅前幫會大嫂Jady Duarte,大家都好想知道被稱為「世界最快的男人」嘅保特喺床上嘅表現係咪一樣咁快。英國太陽報就搵到Jady黎做咗個專訪,佢除咗詳細講咗當晚成個過程之外,仲盛讚保特係「床上奧運冠軍」添!想知呢?


是咁的。當日保特喺里約一間Club到慶祝緊佢嘅生日,再加上「奧運三.三冠王」嘅歷史性佳績。而喺凌晨1點,Jady就同一個朋友去到同一間酒吧玩。據稱當時身穿白T恤牛仔褲,頭戴牙買加國旗色Cap帽嘅保特已經先磨後攬緊兩條女。但佢見到Jady仍然相當有興趣,於是佢就派出保安試圖去接觸Jady。不過Jady根本就認唔出原來呢個男人就係保特,所以就拒絕咗佢嘅邀請。但唔知保特係咪覺得連我叫你黎你都唔黎,真係好單純好不造作,所以就親自去到Jady面前邀請佢,仲扯高件衫露啲腹肌出黎。Jady形容保特嘅腹肌係佢「從來未見過」,於是佢就伸手去摸,發覺硬到(啲腹肌)好似石頭咁。


你以為Jady會即刻心心眼投懷送抱呢?咁你就錯啦,因為佢再一次認唔出眼前呢個男人就係保特,於是佢又繼續自己玩。直到凌晨5點,Jady準備飛的返歸,咁啱又喺的士上面嘅保特就再叫保安請Jady上車。一上車保特就做返自己嘅招牌勝利甫士,Jady先認得出佢係邊個。而根據Jady嘅說法,喺上車九秒後——兩個人就開始瘋狂熱吻,Jady形容當時保特就好似想食咗佢塊臉咁(謎之音:佢想食咗你咋!)。

由於兩人語言不通,所以要拜託的士司機代為翻譯。保特就坦言自己想返屋企,Jady亦了解到保特係睇中咗自己。佢喺專訪到形容「對於被選中我感到很榮幸,我真的不太能相信。我當時有一點害怕,但他很幽靈,而且我很享受在他身旁——我們花了很多時間在熱吻。」



佢兩個連同保特嘅兩位友人坐咗30分鐘的士,再轉五分鐘接駁巴士去到保特所住嘅牙買加奧運選手村。縱然有保安把守(選手村晚上九時後禁止非選手入內),但保特帶住Jady掂行掂過,啲保安問都冇問一句。亦可能係知道保特冇時間答,因為佢同Jady治路都咀緊。入到房之後,保特播住Rihanna嘅《Work》沖咗個涼,仲一路沖涼一路跳舞氹Jady開心。之後等Jady都沖完涼,兩個人終於都開始正事。不過只係維持咗十分鐘——唔係!唔係因為保特唔得,係因為佢阿媽打電話黎。真係一個孝子。

「雖然我們溝通不是很順利,但我了解到電話內的是他媽。他說了大概兩分鐘電話就回到正事來。」之後兩人享受咗40分鐘親熱時間,抖咗半個鐘,然後又黎多20分鐘。「我很享受我們在床上的時間。我以為他會很快完事,但那是我做過最慢的一場愛。」



之兩人就交換咗Instagram,保特又拎返啲相出黎曬下命,再教Jady點樣擺佢個招牌甫士之後,屋企仲有一仔一女嘅Jady就要返歸。保特於是畀咗100歐元佢坐的士,仲送到佢出Lift門,並且相約殘奧時會再約會喎。事後Jady將當晚同保特嘅合照放上自己嘅Whatsapp群組,件事就通咗天。亦係到有朋友話佢知,佢先知保特係有個正印女友。

縱然係咁,Jady話如果下次保特再黎里約,佢都好願意出黎再相聚。「我當然很願意再與他見面,他有我的電話號碼,可以隨時打給我。」


圖片及來源:The Sun


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022