{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 13 Oct 2016

成日聽人話「人帥真好」,靚仔唔出聲就係cool,肥毒柒唔出聲就係玩自閉,就同世人優待靚女一樣,靚仔同醜男之間就係存在住不平等條約,難怪唔少男士都好似豬扒望女神一樣,望住男神不禁湧現羨慕妒忌恨嘅心情。


不過凡事都係你睇我好我睇你好,女神畀人當花樽畀人杯唔通又話你知咩?靚仔一樣都有難言之隱,雖然講出嚟大家都覺得︰「妖!曬命啦你!」但事實上,你未做過靚仔又點知靚仔嘅苦況先?網上就有唔少自認靚仔嘅巴打大吐苦水,自問顏值有返咁上下嘅巴打,又覺得中唔中你心聲先?



成日畀人標籤靚仔=花心
Come on James!!!其實真正花心嘅更多時候係口花花懶幽默嘅凡人囉!


有咩事分手實係靚仔嘅錯,唔理真相,講講都會幫女方講說話
靚仔某程度而言都是原罪


個個都覺得︰你咁靚仔,實好易有女朋友
實情係,多女黐埋身,但個個都貪圖靚仔嘅色相,唔係真正了解靚仔嘅內心;而真正嘅有心人,往往會覺得靚仔多女圍而卻步


認真搵女朋友會比普通男仔更易被拒絕
好多女仔都會覺得靚仔冇安全感,而且對自己實係玩玩下,於是唔敢搏,忍痛拒絕對方,但其實生得靚仔唔係錯……


即使靚仔,但生得矮或家境清貧只會更被人嫌棄
靚女高,可以做model;靚女矮,夠晒小鳥依人,但靚仔一旦矮,只會畀人嫌浪費咗個靚樣,如果加埋窮,仲會畀人有種錯覺︰得個樣,其他什麼都不是。


同女仔傾偈=媾女
妖!正常社交咋嘛!你唔同異性講嘢嘅??


畀人一種疏離感
好多人覺得靚仔靚女都係高不可攀,甚少有勇氣埋身,就算單純想同靚仔識個朋友,都怕其他人覺得自己動機不良而打退堂鼓。


成日畀人懷疑一早唔係處
靚仔一定媾死女,細細個已經係百人斬,但事實上,都有好多靚仔20歲仔先搣甩青頭仔嘅朵


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022